KOMUNIKĀCIJAS STRATĒĢIJA
Stratēģijā komunikācijā ir tikpat nozīmīga kā biznesā.
Vispirms tiek izvirzīti biznesa mērķi, un tālāk tiek veidota komunikācijas stratēģija, lai iegūtu klientu uzticēšanos un attīstītu produkta virzību tirgū.
Līdzīgi tiek veidota stratēģija arī publiskā sektora institūcijām, kas iedzīvotājiem sniedz pakalpojumus vai atbild par politikas īstenošanu. Šajā gadījumā komunikācijas stratēģijas uzdevums ir panākt, lai iedzīvotāji tiktu kvalitatīvi informēti. Kvalitatīva stratēģija ir pielietojama ilgtermiņā, tā virza Jūsu komunikāciju uz mērķu sasniegšanu un nostiprina Jūsu reputāciju klientu vidū, medijos, digitālajā vidē un ietekmes grupās. Ne mazāk svarīgi ir veidot komunikācijas stratēģiju uzņēmuma iekšienē, jo kolektīvs, kas lepojas ar savu darbavietu, ir labākais reputācijas veidotājs.